القائمة الرئيسية

الصفحات

السوفت الاصلي x96 mini مع اشتراك 6 شهور مجانا

السوفت الاصلي x96 mini مع اشتراك 6 شهور مجانا
السوفت الاصلي x96 mini مع اشتراك 6 شهور مجانا



 انا ولد هنا اومال اكسبريس11غرب 11 طب انا لو عايز استقبل قمر اكسبريس 14 غرب انا عندنا 11 12 13 14 يبقى عندنا هنا اكسبريس14غرب يبقى انا رايح على النايل  , كود تفعيل رسيفر x96 mini ,   سات اتجاهه اتجاه اكسبريس14غرب هو جه النايل سات على ايميل على ايميلي من وراء طبق معنى كلامي لو انا عاوز اي قمر غرب ما تجيء في الطبق اتجاه ايدك اليمين وانا ولد الطبق يعني مثلا ولا يأكل طيب فكرت فيه نقطه ثانيه تفرد انا مستقبل قمر   , تجديد اشتراك x96 ,  النايل سات الموجود في الموقع المداري 7 درجات قمر ثور طيب قمر فور موجود في الموقع المداري واحد درجه غرب تجيء يمين ولا شمال انا وانا هاعدي عليه ازاي انا قلت الموقع مدرسه فهو وقضيت ادي واحد اثنين ثلاثه اربعه خمسه سته سبعه يبقى

تجديد اشتراك رسيفر x96 mini

 انا اول واحده بعد الموقع المدارس فيكون قمر ثور طيب انا واقف على النايل سات وعاوز استقبال قمر ثور الموجود في الموقع المداري وحتى غرب تجيء اتجاه اليمين ولا اتجاه احتمال  , تحديث رسيفر x96 mini 2024 ,   اروح اتجاه يدك الشمال كم درجه درجه اثنين ثلاثه اربعه خمسه وسته هي ايه هي صورتي يبقى واحد صوت وسبعه نايل سات اعمل صوره وائل موقع المدارس 0 درجه يبقى انا واقف على الموقع المدارس في درجة بدءا من على اليد اليمين دي كلها مره  , رسيفر x96 اندرويد 4k ,   غرب بالتوالي يعني واحد درجه غرب من درجه غرب ثلاثة درجة غرد 4 درجه غرب طيب لو انا عاوز استقبل قمر هيسباسات الموجود في الموقع المداري 30 غربا تجيء اتجاه اليمين ولا اتجاه الشمال لو اي كلمه اسمعها اظهار وأكثر من الرقم بتاعها

رسيفر اكس 96

 أكبر من النايل سات تجيء يمين وانا وانا طبعا ولو سمعت غربا وشرقا اقل من سبعه غرب لو سمحت مثلا ستغرب 5 غرب واحد غرق أو شرق هتيجي اتجاه الشمال وانا وراء الطبق  , تجديد اشتراك x96 mini ,   يعني يبقى انا كده هاعدي 30 درجة ادي واحد اثنين ثلاثه اربعه خمسه سته سبعه تمانيه تسعه عشره 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 يبقى انا هنا ايه هنا كده باسات الموقع المداري 30 غربا طب انا لو انا  , سوفت وير x96 mini ,   واقف على النايل سات وعاوز استقبال قمر هسباسات ها وجه الطبق اتجاه يدي اليمين وانا وراء طبعا افرد انا واقف على النايل سات وعاوز استقبل قمر البلغاري طيب القمر البلغاري موجود في الموقع المداري ايه موجود في الموقع المداري 9110 شرق

رسيفر x96 مع اشتراك

 كان يعتبر 2 شرق أنا قلت هنا الخط الفاصل ما بين الغرب والشرق او الموقع المدارس في درجة يبقى انا هعدي من بعد 12 يبقى ده ايه قلب الغالي لان البلغاري موجود في الموقع  , كود رسيفر x96 mini ,   المداري 9110 شرق بين يعتبر اثنين درجه دواعي والاستقبال بلغاري حواجز الطبق اتجاه الشمال هاعدي على طول الاول وبعد كده اول قمر هيكون البلغاري طيب لو انا عاوز استقبل القمر الاوروبي مثلا المقامر الاردن موجود في الموقع المداري 13 سنه  , برامج x96 mini ,   يعني بالضبط دي  الأوروبي موجود في الموقع المداري 13 الاوروبي 13 شرق يبقى انا لو عايز تقابل القمر الاوروبي حواجبي الطبق على النايل سات وعاوز تقبل أوروبي هو اللي الطبقات جاي يدي اليمين 

x96 mini اشتراك

ولا الشمال وانا ونطبقها واجهه اتجاه ايدي الشمال وانا ولا الطبق طبعا المسافات دي هاقول لكم حقيقتها ازاي واحده فوق دلوقت بس انا عايز اعرف كم اماكن الاقمار فيه طيب انا لو  , اشتراك جهاز x96 mini ,   عاوز استقبل القمر الاذري القمر قادر الموجود في الموقع المداري كم 46 درجة شر يبقى دي عندنا  يبقى  ,  ,   هنا العزبي الادب لو انا واقف على النايل سات وعاوز استاد القمر الاذري هسال القمر الاذري موجود في الموقع المداري كان موجود في الموقع المدارس 46 درجة شرقا يبقى انا هعدي الأوروبي وهقعد اصلا 19 افهم من كده ايه افهم من كده انا

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
ملف قنوات tv-max hd mini 2024 نايل سات و متحرك عربي و انجليزى
سوفت تحويل رسيفر star net classico x5 لتشغيل قنوات osn مجانا
شفرات osn خاصة جوست بلس ghost plus شامل كود البيس
احدث سوفت HYPER X7‎‏ معالج 1507 جميع الاصدارات 2024
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع