القائمة الرئيسية

الصفحات

الكود الذهبي الغاء شاشة تلفزيون زرقاء جميع الماركات والمقاسات

الكود الذهبي الغاء شاشة تلفزيون زرقاء جميع الماركات والمقاسات
الكود الذهبي الغاء شاشة تلفزيون زرقاء جميع الماركات والمقاسات

ان اظبط الجهاز ده او برمجه الاول بشوف الساعه دلوقتي وليكن مثلا اربعه ونص فانا باجي هنا الساعه : بعد الظهر اللي هي مثلا الساعه : فانا كده ظبطت الوقت الداخلي بتاعه تقريبا هو مش انجنرال يعني او بشكل عام مقبول قوي يعني يقدر يديك النتائج المرضيه اللي انت هتعوزها طيب انا كده ظبطت الساعه الداخليه بتاعته نفترض ان انا عايز الجهاز ده يشتغل ساعه ويفصل ساعهاقدر انزل اي سنه منها بالشكل ده كل سنه من دول بتمثل ربع ساعه فانا لو جيت بصيت على مثلا منلوعديت السنون اللي فيها هناديهم مع بعض واحد اربعه الاربعه دول ساعه يعني كل شرطه او كل سنه من دول بتمثل ربع ساعه انا دلوقتي نزلت الاربع سنون دول معنى ان انا نزلتهم لما الموتور يلف او البكره دي مع الو، شاشة تلفزيون activation code ،قت تلف كده الجزء اللي انا كنت نزلته ده لما هيتحرك كده هيضغط د، ملف قنوات شاشة تلفزيون ،روس البلاستيك اللي جوه نلاحظ مع بعض اللي جوه هلاقي انه بيضغط على البروس ده فالبروس ده بيضغط على مفتاح بيوصل الخارج ده.



 اللي هو من هنا طبعا احنا لما نفك الجهاز هنفهم الموضوع بشكل تفصيلي اكثر بس انا حبيت اوضحتمام لحد انزل كل الشنط او السنون اللي قصاد منلانا كده نزلت ، تفعيل شاشة تلفزيون ،من اول الساعه : لحد الساعه : دول نازلين تحت اللي هيحصل كده انه لما اركب التايمر ده في الحيطه او في الفيشه ويبتدي البكره هيجي الجزء اللي هو نازل ده قصاد البروز اللي احنا قلنا عليه اللي هو ده فهيض، سوفت رسيفر شاشة تلفزيون ،غط على المفتاح فهيوصل طيب الجهاز اشتغل منلما احطه في الكهرباء واسيبه واوصل عليه الخارج بتاعي المفترض هيفضل فاصل هتيجي.

تحديث الرسيفر شاشة تلفزيون


 الساعه : هيشتغل من سبعه لحدويرجع يفصل ثاني بعيد عن الساعه : وليكن كده على : لو ركبنا دي هنا هنلاحظ ان الليد ده مش منور يعني التايمر مش بيخرج كه، تفعيل سيرفر شاشة تلفزيون ،رباء وهنحط الشاحن ده على اساس ان احنا نشوف من خلاله اذا كان في خارج الشاحن ده او لا المفترض انه لما الجزء اللي هو ده اللي هو في بروز او اللي احنا نزلناه تحت السنون اللي هي من الساعه، سوفت وير شاشة تلفزيون ، : لحد الساعه : بمجرد ما ينتهي الوقت اللي هو من : ل : يبتدي يفصل ثاني فاحنا هنلف ده الصح او الطبيعي ان لما دهلف ببطء شديد.



 جدا جدا جدا انت ما تلاحظوش بعينيك فعشان نجرب بس ونعدي الوقت محدد فانا نلاحظ كده مع بعض الليد ده اللي هو بتاع الشاحن وكمان نلاحظ الليد الاحمر ، شرح رسيفر شاشة تلفزيون ،ده لما هنوصل وكمان هيبان تحت هنا في الجزء ده التايمر او جزء اللي احنا نزلناه لما يجي عند البروز الخارجه هيبتدي يشتغل فهو مع بعض كده بيضغط على الحته لحد ما الثلاث ساعات اللي احنا حددناهم دول، تحديث رسيفر شاشة تلفزيون ، يخلصوا ومجرد ما يخلصوا ويجي الجزء ده قصاد البروز بتاعنا هيفصل ثاني زي ما احنا شايفين كده فصل ويبدا يلف يكمل لفته كمان الس.

تفعيل iptv شاشة تلفزيون


اعه بتوع لو انا نزلت له جزء ثاني على سبيل التجربه برده الجزء الثاني ده الثاني طيب ممكن تعمل الحركه دي زي ما انت عايز يعني ممكن تشغل ربع ساعه وتفصل ، ملف قنوات رسيفر شاشة تلفزيون ،ربع ساعه تشغل نص ساعه وتفصل نص ساعه تشغل ساعه وتفصل ساعتين ليك مطلق الحريه لكن اقل زمن للتحكم هو ربع ساعه لانه احنا قلنا ان كل سنه من دول كل سنه من دول بتمثل ربع ساعه، سوفت وير رسيفر شاشة تلفزيون 2024 ، طبعا السنه دي السنه من دول ربع ساعه يعني انا كده نزلت اهو عارفه اللي مكتوب عليه الجهاز ده بيشتغلساعه تايم سويتش بيشتغل فولتهرتز .



وبيشتغل لحد بيستحمل لحدامبير ده رقم كبير جدا وبيقول لي او كونتاكتور عشان لو عندي حمل اعلى من ده يتحمله طيب احنا كده قلنا نبذه مبسطه عن استخدام الج، سعر رسيفر شاشة تلفزيون ،هاز وعن الشكل الخارجي بتاعه هنشوف مع بعض بقى التكوين الداخلي علشان نفك الجهاز ده ده انا كنت فكه قبل كده طبعا هم عاملينه بمسمار حمايه مس انا شويه مختلفه انا كنت فكيت جزء من المسمار زي ، تفعيل رسيفر شاشة تلفزيون ،حاجه كده مختلفه كنا احنا قلنا قبل كده الطقم ده وضحناه في فيديو قبل كده بصراحه لحد دلوقتي ما فيش اي مسمار مهما كان شكله او نوعه ب.

كود تفعيل سيرفر شاشة تلفزيون iptv


يعصى عليا ان انا احله داخلي اللي هو في الجزء ده كده لنفس الموتور ده الجزء ده عباره عن الموتور مغناطيسي الملف ده بيمر فيه كهرباء الكويل ده يلف هيحرك ، تطبيق iptv مجاني 2024 ،مجموعه التروس فيحرك الساعه بتاعه التايمر وده المفتاح اللي هو بيشتغل في الفصل ده بالظبط هو البروز اللي كان ظاهر معانا في الفيديو من شويه ده لما بتيجي السنه اللي انت نزلتها تيجي فبيضغط عل، حكم الاشتراك في التوصيل المجاني ،ى المفتاح فيفصل او يوصل الفرده اللي هي متوصله دايركت من الدخل لل الثانيه هم محطوطين فوق بعض لكن مش متوصلين ببعض اللي تحت غير اللي فوق دي حاجه ودي حاجه في فاصل ما بينهم فراغ فلما حضرتك بتدوس او التايمر تدوس على السنه دي هو كل.



 اللي بيعمله ان هو بيوصل الجزء اللي تحت عن طريق المفتاح ده بجزء اللي فوق فيبقى قفل الدايره وتشتغل طبعا في مقاومه اللي احنا شايفينها دي بتتاخد مع النيوت، جميع مباريات ليفربول هذا الموسم ،نر عشان تشغل للملف ده او للملف الحثي ده عشان خاطر شغل الموتور طبعا احنا لو جربنا نوصله في الكهرباء دلوقتي هنشوف شكل الحركه ولو بجزء بسيط طبعا احنا وصلناه الكاميرا الحركه دي هي اللي ، رسيفر بي ان 4k تمارا ،بتحرك مجموعه الدروس او الملف ده بيحرك القلب المغناطيسي والقلب المغناطيسي بيحرك مجموعه التروس طبعا بحركه بطيئه جدا طبعا مستحيل تبان للعين كده بشكل مباشر لكن الحركه دي موجوده وبطيئه الحركه دي هي اللي بتلف السعر اللي احنا بنشوف.

تشغيل رسيفر شاشة تلفزيون


ها بره اللي هي الوش بتاع الجهاز اللي هو ده الجزء اللي انت منزله ويفصل او يشغل التايمر النقطه بتاعه ان هو يتحملامبير اووات بصراحه رايي افترض ان التايم، تجربة سيرفر iptv ،ر معدي والوقت عدى فهيدوس على الزرار فلو بصينا على الليد الليد نشتغل بيفصل حسب التوصيل نفصل بقى ده طيب مش دقيق يعني انت ما تقدرش تتحكم فيه بالدقيقه او بالثانيه لان هو مش الكترون، جميع مباريات كاس العرب ،ي هو ميكانيزم او ميكانيكي زي ما احنا شايفين ده عيب ان هو التحكم فيه ما بيكونش دقيق للغايه طيب العيب الثاني العيب فصلت الكهرباء عنه من هنا او الدعم ما بقاش في كهرباء الساعه دي بتقف وبناء عليه الوقت اللي بتبقى فيه اضاءه مثلا شارع او البيت عندي او اض.



اءه جزء يعني قدام بيتي او مكان معين او اضاءه فوق السطح مثلا في غرفه معينه فوق السطح او حاجه عايزه ايه بصراحه بستخدمه من زمان في حاجات كتير جدا فحبيت ان انا اش، كيفية الاشتراك في خدمة موجود المجانية ،ارككم الفكره شكرا والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته شكرا ولو الفيديو عجبك ما تبخلش علينا بلايك وشير واشتراك في القناه بسم الله والصلاه والسلام على رسول الله اهلا بكم في فيديو جديد معكم احتاج يا اما وصله الجي تايب سي لو انا موبايلي تايب سي او وصله او تي جي يو اس بي لو انا موبايلي قديم شويه دي سعرها تق، عروض الاشتراك في قناة المجد ،ريبا حواليجنيه ودي سعرها تقريباجنيه كمان هحتاج الكومبيوتر او الوصله دي دي اسمها ساتا تو يو اس بي في منها يو اس بياليو اس بيبتبقى لونها ازرق كده ودي اسرع في نقل البيانات اليو اس بيبتبقى بجنيه تقريبا علشان اشغل الهارد ده على الموبايل اوصل كا.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
سوفت تحويل رسيفر star net classico x5 لتشغيل قنوات osn مجانا
شفرات osn خاصة جوست بلس ghost plus شامل كود البيس
احدث سوفت HYPER X7‎‏ معالج 1507 جميع الاصدارات 2024
اكواد تفعيل برنامج Duplex Play IPTV 2024 أحدث إصدار
قائمة سوفتات one shot s6w وان شوت تجديد السنة المجانية
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع