القائمة الرئيسية

الصفحات

ملف قنوات رسيفر شاشة تورنيدو لجميع باقات العالم

ملف قنوات رسيفر شاشة تورنيدو لجميع باقات العالم
ملف قنوات رسيفر شاشة تورنيدو لجميع باقات العالم

نا الكومنت واكتبوا لنا لو في معادله معينه محتاجين نعمل شرح ليها واستنونا ان شاء الله في حلقات جديده بسم الله والصلاه والسلام على رسول الله اهلا بكم في فيديو جديد معكم عبد السلام محمود من قناه سلامتك تكنولوجي في الفيديو ده هنتكلم مع بعض عن احدث راوترات شركه وي والراوتر اللي بيتم توزيعه في % من فروع الشركه لان هو ده الموجود دلوقتي ويعتبر منافس قوي لراوتر هواوي hd الترددجيجا هرتز واثنين واربعه منجيجا هرتز ممتاز جدا كهارد وير وممتاز جدا كسوفت وير النهارده في الفيديو ده هنراجع مع بعض السوفت وير بتاعه وهنعرف ازاي نعمل ازاي نتحكم في المستخدمين عن طريق الراوتر ده تابعوا معانا بعد الفاصل وهنشوف السوفت وير قبل ما نروح للاب توب، تشغيل رسيفر شاشة تورنيدو ، ونشوف السوفت وير حابب اوريكم وده الموديل بالتحديد pdslبي ده، شاشة تورنيدو activation code ، اليوزر مانوال طبعا ما لناش دعوه بيه ده شكل الوحده الاساسيه او الراوتر طبعا ده مدخل الحراره ودول الاربع مداخل الخاصين باللان وده.



 مدخل بيشتغل في نفس الوقت وده مفتاح الوايرلس والدبليو بي اس ومكان الباور ومفتاح وفي مكان يو اس بياللمبات طبعا احنا مش محتاجين نشرح الحاجات د، ملف قنوات شاشة تورنيدو ،ي دي لمبه الباور ودي لمبه ‏wwe الشكل العام بصراحه يعني محترم جدا حاجه تحس انها قيمه جدا هنراجع سوفت وير مع بعض طبعا قبل ما نرجع للسوفت وير في بيجي معاه الوصلتين الحراره وبيجي معاه الا، تفعيل شاشة تورنيدو ،سبليتر تمام بيجي الاداتور وبيجي وصله اللان المعروفه يلا بينا نروح للكمبيوتر اهلا بكم من جديد احنا دلوقتي موجودين على الجهاز.

تحويل شاشة تورنيدو


 والكمبيوتر عشان نشوف السوفت وير والتحكم في اعدادات الراوتر هنروح على المتصفح ونكتب الاي بيعن طريق تطبيق ماي واي بيقول لي انجلتريشن خلاص، سوفت رسيفر شاشة تورنيدو ، كده عمل الاعدادات الاساسيه بعد كده هيسالني على اليوزر نيم والباسورد علشان يدخل على صفحه الراوتر اليوزر نيم زي ما احنا متعودين بيكون ادمن اما الباسورد فبيكون موجود في ظهر الراوتر، تفعيل سيرفر شاشة تورنيدو ، انا هكتب الباسورد الموجود عندي واقول له انتر بيقول لي انت عايز تغير الباسورد دلوقتي بقول له لا سكاب سوفت وير او الش قبل كده.



 فاحنا هندخل دايركت على الحاجات الاساسيه اول حاجات المهمه في الراوتر هندخل على اللوكن نتورك وبعد كده هدخل على الدبليو لان الاقي الاعدادات الخاص، سوفت وير شاشة تورنيدو ،ه بالواي فاي عندي الاعدادات الخاصه الاوتو وده الافضل بعد كده الباندويز هو معمول اوتوماتيك علىفانا هخليها على اوتو بحيث انه يحدد الباندويز على حسب المسافه او حسب عرض بطاقه الترددي ال، شرح رسيفر شاشة تورنيدو ،متاح بالنسبه لي فانا هخليها على قوته بعد كده هدخل على الجي نفس الكلام برده هي اللي تشارل اوتو الباندوي هو للاسف ما فيهوش ا.

تحديث الرسيفر شاشة تورنيدو


وتو فانا هخليه على النور تمام كده احنا خلصنا الجزئيه دي بعد كده ندخل على الاعدادات الخاصه باسم الشبكه والباسورد بتاعها هلاقي عندي هنا في الاعدادات الخاصه، تحديث رسيفر شاشة تورنيدو ، بالاس اس اي ديشبكات يعني التردداو الاثنين واربعه موجود مرتين ينفع يبقى عندي شبكتين باسمين مختلفين والجيجا باسمين باجمالي اربع شبكات فانا هفعل واحده بس شبكه واحده على كل تردد يعني وا، ملف قنوات رسيفر شاشة تورنيدو ،خد الاولى منولغت ثانيه واخذ الاولى منجي ولغي الثانيه وهكذا فاحنا هندخل على الاولى هنا هكتب اسم الشبكه بتاعتي الجزئيه دي خاصه.



 باخفاء الشبكه لو انا عايز اعمل اخفاء للشبكه بتاعتي بدوس على بختار الان في الاس اس اي بي هيد تمام بعد كده الانكربشن طيب نوع التشفير اللي هو جاي عليه ا، سوفت وير رسيفر شاشة تورنيدو 2024 ،كتب الباسورد بتاعتي طبعا بخلاف اللي انا كنت كتبتها هناك يعني انا ينفع اعملها من هناك او من هنا فاللي هناك والاولانيه اللي احنا جت قابلتنا في اول الصفحه دي عشان كان اول تشغيل للراوتر لكن فيما بعد، سعر رسيفر شاشة تورنيدو ، انت تقدر تدخل تغيرها بعد كده بحدد الماكس الوقت على شبكه بتاعتي بتاعتي حسب ما انا عايز بعد كده عندي الجزئيه الخاصه بالواير ودي.

تفعيل iptv شاشة تورنيدو


 فيها البلاك ليست لو انا عايز اعمل بلوك او اعمل حظر لجهاز معين متصل بالشبكه بتاعتي فانا هرجع لصفحه الهوم هشوف ايه الاجهزه المتصله طبعا انا لسه م، تفعيل رسيفر شاشة تورنيدو ،ا فيش اي جهاز متصل بالراوتر ده هوصل جهاز وارجع لكم بسرعه طبعا زي ما احنا شايفين ظهر معانا جهاز سامسونج جالكسي ايده متصل دلوقتي كل الاجهزه المتصله في القائمه دي اللي بجيبها من تبويبه ، سوفت شاشة تورنيدو 2024 ،هوم فبيظهر لك كل الاجهزه المعتصله فانا عشان اعمل للجهاز ده بلوك فبروح واخد الماك ادريس على الشبكه رقم واحد فانا هضطر اعمل له بلوك على الشبكه رقم واحد والشبكه رقم ثلاثه اللي هم دول لان انا مفعل الشبكتين دول عندي وبعد كده بقول له ابلاي وبعد كده.



 ادخل ادخل بيانات الماك ادريس في الاكسس كنترول واقول مثلا ان الجهاز ده هسميه ايه مثلا سلام وبعد كده بدخل اللي انا اخذته من شاشه هوم المكان ده وادوس، كود شاشة تورنيدو iptv ، ابلايت خلاص كده انا ابقى عملت بلوك للمكان اول التليفون ده او للجهاز ده انه ما يتصلش بالشبكه بتاعتي بعد كده ضروري جدا ان انا اروح على الدبليو بي اس واتاكد انها معموله انترنت وبعد كده على دي، تحديث شاشة تورنيدو ، اس ال بيقول لي الدي اس ال لينك انفورميشن شاشه البيانات والمعلومات الخاصه الراوتر بتاعي او بالخط الارضي بتاعي تحديدا ولو انا اغير او اضيف اليوزر باسورد خاصين بالخدمه اللي بيجوني في الرساله من الشركه بدخل على الانترنت وبعدين بدخل على.

كود تفعيل سيرفر شاشة تورنيدو iptv


 وان بعدين الاقي عندي لو نزلت هنا هلاقيه مكان اليوزر نيم والباسورد دي كانت اغلب المعلومات او اشهر الحاجات اللي ممكن تحتاجها من الراوتر ده شكرا وا، تحميل سوفت وير شاشة تورنيدو ،لسلام عليكم ورحمه الله وبركاته شكرا ولو الفيديو عجبك ما تبخلش شير واشتراك في القناه الجميل كمان في الجهاز ده انه اوتو باور اوف يعني لو انا نسيته شغال ورميته كده وسبته او نسيته هو اتوماتي، سعر رسيفر يدعم 4k ،ك بيطفي مش بيفضل شغال ويستهلك البطاريه بسم الله والصلاه والسلام على رسول الله اهلا بكم فيديو جديد معكم عبد السلام محمود قناه سلامتك في البدايه كل عام وانتم بخير بمناسبه شهر رمضان المبارك اعاده الله علينا وعليكم بالخير واليمن والبركات في الفيديو ده .



معانا مجموعه خلال الاسبوع والفتره اللي فاتت دي طبعا هي مش كلها من مكان واحد لكن حاجات كنت انا هي مش شايف ان هي حاجه معاك اعتقد انه مجدي جدا بس المميز فيه ا، haha iptv activation code free 2024 ،ن هو في شاشه ديجيتال بتوضح درجه حراره السائل اللي جواه او المشروب اللي جواه كمان في ليد اللي هو اللون ده بيتغير لونه حسب درجه الحراره يعني لو الحاجه دي سخنه قوي بينور احمر لو هو تاتش بتلمسه كده بيديك درجه حراره المشروب كنت انا جربته بصراحه قاعد ست ساعات المشهور فضل سخن فيه فدي حاجه ، برنامج 247 iptv ،كويسه محتاج درايفر او تعريف لكن النوع اللي بيشتغل على الرسيفر بلاك اند بلاي يعني تركب بيشتغل على طول اوتوماتيك من غير درايفر او تعريف في منه انواع كثير في السوق بس ده سعره تقريبا حواليجنيه بتاع الرسيفر بيكون اغلى شويه تقريبا بيكونفد.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
سوفت star net 9000 وإضافة كود iptv مجانا
ملف cccam.cfg جاهز لسيرفرات سيسكام 2024
احدث سوفت وير رسيفر نوفا 10000 برو 2024
ملف قنوات tv-max hd mini 2024 نايل سات و متحرك عربي و انجليزى
سوفت تحويل رسيفر star net classico x5 لتشغيل قنوات osn مجانا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع