القائمة الرئيسية

الصفحات

سوفت تحويل رسيفر istar a8500 للاستفادة من سنتين سرفر مجاني

سوفت تحويل رسيفر istar a8500 للاستفادة من سنتين سرفر مجاني
سوفت تحويل رسيفر istar a8500 للاستفادة من سنتين سرفر مجاني



 الخطوبه حاجه في النمره حلو اتصالات اتصلت بيهم قلت لهم انا دلوقت ما لهمش بقى انا بعثتها ثاني انا معرفوش اتاري الحرارة بيفضل شغال على النمر القديمة لمده اسبوعين  , istar a9000 plus activation code ,   او حاجه زي كده لمده فتره كبيره يعني لغتنا يعني الشركه أخذها غايتنا المصرية للاتصالات تديها لحد غيرك تامر حسني حظي اني الموضوع قبلها رضي الله طلعت أجلها فضلت اقول لاحمد المعطلات بأمر الله شويه وتخانقت معهم ولا هنطلك النت افندم  , تجديد اشتراك istar ,   ومعلش بنعتذر واحضنك تعويض هتديني تعود كم قال لك انا اديك 150 جنيه تعويض يعني خصم 150 طالب عبده اول شهر دخلت الكورونا رنيت المستمر معها ما دفعتش أول الشهر ده للشعر بعد العقاب بعد كده ما تبعث لهمش وثاني شهر كانت لمستistar رسيفر

xtream iptv istar

شغال شهرين انا في الشهر الثاني رحت رايح مقدم مع معاوية ونقلت معاوية نقلت معويه حلو ويشتغل تبعدها تبعدها اقل من اسبوع اشتغلت على نفسه الحرارة بيتاكل بيتاكل جننت ركب   , تحديث رسيفر اي ستار ,  الركب ويقرب اركب الراوتر بتاع اتصالات يقرأ النت كان عندي زي انا دلوقتي على خط واحد عليه عليه عليه من النت على النت طلع فضلت شغال في اتصالات واحد ما فتحتش راوتر واي خالص السيد عشان لو نزلت داونلود او سحبت هيبقى اتحسب  ,  رسيفر istar a9000 plus,   ان انا اشتغلت عليه افتحه الإشغالات هيجيب اللمبات كلها وشغال رحت جاي من ايه الحرارة قطعت النت وقف بعد ايه بعد شهرين مع اتصالات دفعتش لمدة شهرين لقيت المناظر يكلمني بكلام الموافق بقولك عندك دلوقتي انا عايز اطلع اشتراكاي ستار iptv

كود iptv مجاني istar 2024

اتصالات انا على يوم كم الافندي من تعليق شهرين متأخرين عليك 600 جنيه امك في العشه ولا طارت اللي بعده رحت جاي مرتب راوتر مين طولي ركبت راوتر وايه بقى الو  , istar a9000 plus ,  انا واخذ منك الراوتر ده يوم كذا وانا بقى لي شهر ما كان حوالي 25 يوم بقالى 25 يوم مسافر ومش موجود في البيت اصلا والراوتر مفتحتوش وانا قلت لك مسلمين والوتر قبل ما اسافر ومش عارف ايه ومرات اللي راحت خالتو أنا مش متجوز اصلا برده   , مشكلة رسيفر istar ,  ومراته انا اخذت الروتر ومش عارف يجيء من الراوتر والحكايه والروايه وما عرفتش تشغل وانا محترم حاجه وانا كده دفعت شهر على الارض و ازاي ومش ازاي وهي ما ينفعش ولا انتم كده اول تعامل هو كان حامل من الشركه دي يا دعاء وعلىstar iptv code

كود iptv مجاني istar 2024

غير النمرة بكره وبتاع حكايه المظفر خلت مع جبس ما جابش نتيجه مع جبت صامت يوم كده ولا قاعده استخدم خلاص بقى عادي بعد شهرين يعني بصي اتصالات 600 واورنج وكمان   , كود istar iptv ,  رحت داخل على قوي بقى من هنا لهنا ادوني خاصم 70 جنيه ما عرفتش طالما قلت لهم دلوقتي وبعد خصم بسوي صعبه قوي صعب صعب قوي مش سهل تلعب معهم فبعد ما ادخل شقه في الجهاز القومي وجبته رقم الشكوى لقيت الناظر بتاع الشكاوي   , كود تفعيل اي ستار ,  الاخر يا فندم ايه المشكله عندك قلت له اللي انا كنت مسافر والراوتر ده امراته راحت خذته اول ما عرفت شغاله وبتاع وانا كده خسرت شهر وما استفدت ايه وانت بتقولي لي ادفعي الشهر ده وانا والحكايه والروايه قال لما اشحن التخلص حتى لو شغلترسيفر اي ستار

كود تفعيل istar pro

 دماغك عليهم هتعمل احلى بس اللي فاضي بقى بس هي دي اللعبه غير النمرة بيقول لك واحد يقول لك الشركات النت مش زهقانه زهقانه مين على نفسها بس بصراحه وقف منطقتي  , رسيفر istar a9000 ,   ما لهاش حل يعني انا بصراحه ندمت ان انا فضلت مع اتصالات سنتين حرام والله ملهاش حل خلاص انا قبل اتصالات كنت معاوية حوالي سبع سنين مع تي داتا القديمه بس جاء في الاخر كده ورخمت وكان البوكس بتاعها بايظ هي كانت حاطين وكانت   , كود istar ,  سرعتها ميتة وكنت مشترك في صور الثانيه نزلها لي واحد وكان تحليله بيضاء وكانت لسه بقى ظهر 16 والكلام ده ثلاثين والكلام ده طالما هم وين انظف شركة دلوقت في الفايبر انظف شركه فور جي اورنج يطالب الفلوس فين يا عم يا عم ثبت ان انا مشرسيفر istar

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
سوفت تحويل رسيفر رويال 222 بلص للاستفادة من سنتين سرفر مجاني
تجديد سيرفر فانيلا 2024 مجانا لجميع اجهزة الاستقبال الداعمة
اخر تحديث اي ستار a9000 plus تعديل مارس 2024
ملف شفرات قنوات yes الاسرائيلية شامل البيس والتندربيرج والباورفيو
سوفت تحويل ستار نت 999 tv جميع الاصدارات 2024
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع