القائمة الرئيسية

الصفحات

ملف قنوات شاشة سامسونج ua43t5300au نيل سات عربى وانجليزي

ملف قنوات شاشة سامسونج ua43t5300au نيل سات عربى وانجليزي
ملف قنوات شاشة سامسونج ua43t5300au نيل سات عربى وانجليزي

 للكاميرا طبعا هنا بيقول ليلو الوايت والبلو والجرين دول كلهم الاربع مخارج وبعد كده عندي الرد والبلاك دول الانبوت او الدخل بتاع الجهاز ده وفي الاخر في البلاك الثاني اللي هو الارضي او الارث اللي مشترك مع الاربعه الاولانيين كارضي مشترك ما بينهم يعني انا عندي الرد والبلاك الاثنين دول دول الانبوت وعندي الاوت بوت على الاربعه اللي هو ومعهم البلاك ده الارث بتاعهم تمام فالتوصيل ان شاء الله هيبقى سهل وبسيط الاول زي ما هو واضح على التليجرام او الرسم ان دول هم المدخل بتاع الجهاز فانا الوصله دي كنا احنا جبناها قبل كده عشان نوصلها بالجهاز بتاعنا هنوصل وصلنا مصدر للجهاز وبقى عندي الاربعه دول اللي هم الاربعه مخارج اللي هتحكم او اواصلهم باللمبات بتاعتي ، سوفت وير رسيفر شاشة سامسونج ua43t5300au 2024 ،وعندي الارث اللي هو المشترك انا كنت جبت الروزته دي على اساس، سعر رسيفر شاشة سامسونج ua43t5300au ، ان احنا نستخدمها في التوصيل تبقى اسهل بدل ما نعمل حاجات وشريط لحام وكده فاحنا هنجمع الاربع وده الدخل وشغلت كده على طول قبل.



 ثواني برده هترجع كده بسود الاداره بسم الله والصلاه والسلام على رسول الله اهلا بكم في فيديو جديد معكم عبد السلام محمود من قناه سلام تكنولوجي للانتابع القن، تفعيل رسيفر شاشة سامسونج ua43t5300au ،اه هيلاحظ احنا بقى لنا فتره كبيره جدا ما نزلناش فيديوهات عن المشتريات في جمعناها خلال الفتره اللي فاتت هنستعرضها مع بعض وهنوضح الاماكن الشراء والاسعار قدر المستطاع نبتدي بالحاجات دي دي ، سوفت شاشة سامسونج ua43t5300au 2024 ،مكرونه حراري وهيتشرنك طبعا احنا عارفينه اللي هو بتسخنه فبينكمش على السلك دي مجموعه تقريبا حوالي مترين معترفه للشاحن او ل.

سوفت وير شاشة سامسونج ua43t5300au


اي كابل عندك بتحتاج ان انت تجمعه بيبقى شكله افضل الحراري دي غير الهيد شرنك دي فعلا عازله للحراره يعني لو انت مثلا في سلك سخان او كاتل او كم م، كود شاشة سامسونج ua43t5300au iptv ،كواه مثلا مكواه ملابس او اي حاجه فمحتاج ان انت تعزل السلك عشان لو البلاستيك اللي عليه بنسبه كبيره جدا طبعا في شارع كلوك بيه وشارع نجيب الريحانيه بعد كده دي فيوز قزاز المقاس ده او الن، تحديث شاشة سامسونج ua43t5300au ،وع ده دي الصغيره ودي الكبيره دي ثلاثه امبير او قدره التحمل بتاعتها بتاعتها امبير ده الشكل الفيزا طبعا هي اتبهدلت ثلاثه امبير اسمها.



 فيوز قزاز وديامبير برده فيوز قزاز بس ده الحجم الاكبر اللي هو ده دي بتبقى يعني بتنفع في حاجات كثير الباور سبلاي شانيل بيبقى فيه فيوزات كثير فبتتحرق ، تحميل سوفت وير شاشة سامسونج ua43t5300au ،دائما فبنحتاج ان احنا نغيرهادايما سواء بقى للمازر بورد بتاعه الكمبيوتر او للاب توب او الدي في ار ليها جهاز السكر طبعا عشان الجهاز دايما بيفصل او بطلته تضعف فبنجيب البطاريه اللي هي ال بعد كده البطار، ملف قنوات شاشة سامسونج ua43t5300au 2024 ،يات او حاجه زي كده المفروض ان هو طبعا بعد التجربه لكن افضل من النوع الاورنج او الاصفر الكارت اللي هم الحجرين حواليجنيه .

شرح رسيفر شاشة سامسونج ua43t5300au


دول بقى وحش فرطه طبعا فارطه الالمانيه معروفه دول اوريجينال كنت انا جبتهم من هايبر البطاريتين حواليجنيه تقريبا وبصراحه انا يعني كنت استخدمت البطاريات ، احدث ملف قنوات شاشة سامسونج ua43t5300au ،دي قبل كده من بعد انرجايزر يعني انرجايزر رقم واحد وفرطه بصراحه ممتازه ممتازه ممتازه دي بطاريات فارطه تريبل اي طبعا الكباس رفعتها او السعر بتاعتهامللي امبير سعرهم زي ما قلنا حوال، فلاشه ريسيفر شاشة سامسونج ua43t5300au ،يجنيه تقريبا اواللي هو البلوتوث سعره للاسف حاليا بقىجنيه او بعد كده بقى الايبوند او الايبوكسيل او زي ما بيسموه او امير المهم ان ده انا .



من وجهه نظري شايف ان هو اختراع جبار انا من الناس اللي بتستهلك امير بشكل كثير جدا وللاسف دايما انبوبه الامير استخدمه مره واحده وبعد كده اركنها ثالث، جميع مباريات ليفربول وبرشلونه ، يوم رابع يوم الاقيها نشفت وما استفادش بيها خالص لاصقه وفي نفس الوقت يعني مش بتجف بسرعه العبوه دي طبعا هي مش بتيجي كامله للاخر هي بتيجي فيها ثلاث ارباع تقريبا سعرها كانجنيه تقريبا م، رسيفر نوفا اي ماك درويد فوركي nova i-mac droid 4k ،ن شركه الدلتا اليكتريك في باب اللوق بعد كده في طبعا ده اريال طوله متر سعرهجنيه ودي بورده×سعرهابعد كده ده جفت سعرهجنيه من عند ع.

تحديث رسيفر شاشة سامسونج ua43t5300au


بد الشافي في باب اللوق برده جنب مول البستان طبعا هو مكتوب وده ممتاز جدا جدا حوالي ربا سنه او اكثر وعندي ده نفس الماتريال بتاعه ان انا جايبه النهارده او ده، جميع مباريات فرنسا القادمة ، تقريبا كان جاي في طقم مفكات وعندي ده حاجه صغيره وكويس شغال المهم يعني انا برده عشان محتاج القفل طبعا انا دي جبتها من عند مكتبه المعيرجي دي المفروض ان فيهاشفرات اواسلحه سعرهاجنيه ، سيرفر iptv مجاني 2024 مصراوى سات ،ده شكل الشفرات بتاعتها او العلبه اللي فيها الشفرات العلبه بيبقى فيها خمسه ودول علبتين بيجوا في الباكيت علبتين فيهمشفرات سعرهم زي ما قلناجنيه طبعا الحاجات دي حاده جدا فيرجى التعامل معها بحرص شديد بعد كده الاسلاك دي او الوصلات دي دي الخاص.



ه بنظام الاشعال في البوتاجاز انا كان عندي البوتاجاز بتاع البيت الاشعال بتاعها مش بيشتغل فبتضطر تولع العين الشغاله وبعد كده تنقل النار للعين الثانيه او بتستخد، جميع مباريات خيسوس مع الهلال ،م ولاعه في ان انت توصل النار او تشغل البوتاجاز بالصدفه كنت موجود في شارع كلوت بي فلقيت محل بساله على الحاجات دي فقال دي موجوده وبتكون دي سيراميك الخمس كابلات او الخمس وصلاتهم ما، في مباراه ، تتاثرش بالحر بعد كده في الروزيتا دي اسمها روزيتا سته خط تنفع بقى الحاجات كثير هتستخدمها بقى في كابلات التليفونات قبل كده صنع او عمل سوفت بوكس ولكن سوفت بوكس ده هيكون التحكم في اضاءته من خلال الريموت دي احنا كنا وضحنا سعرها قب.

ملف قنوات رسيفر شاشة سامسونج ua43t5300au


ل كده كان تقريباجنيه دلوقتي وصلتجنيه اوجنيه موجود برده في الشارع الكهرباء عادي خالص مش عاديه من شارع كليه برده كنا جبناها علشان الفكره بتاعه السو، تطبيق iptv للاندرويد ،فت بوكس اللي احنا هنعملها السلك بتاعها مش محمل قوي لكن ما فيش مشكله لو انت هتشتغل عليها احمد خفيفه السلك ده المفروض ان هو طولهمتر فبرده معقول قوي وسعره مناسب جدا انه وصله زي د، تطبيقات iptv بدون كود ،ي بجنيه باور اوفر فكرتها باختصار لو انا عندي ديفايس او عندي كاميرا او حاجه بتشتغل او عده تليفون نتورك اللي هي بتشتغل على النتورك زي ساسكو افايا والحاجات دي بتشتغل بي او اي او بتشتغل باور اوفر وفي نفس الوقت الداتا فالفكره باختصار لو عندي الس.



ويتش بتاعي مش بي او اي او مش بي سبورت باور ووصل سلك النت ورك هنا وهو بيدمجهم لي مع بعض بيخرجهم لي هنا على بورت واحد او سلكه واحده بيكون فيها الباو، رسيفر غزال 4k ،ر وفيها الداتا فدي اسمها بي او اي سعرها حواليجنيه اوجنيه طبعا هي كانت بتيجي لاول مع السويتشات والراوترات من تيبل لينك او من شركات تانيه لكن هي بتتباع على القطعه دي منفصله انت بتجيب او الخرج بتاعك بيكون بي او اي او باور بعد كده في شويه حاجات جبناها من رام ومن عند انور الجمال دي سبونجا او قطعه ، رسيفر 4k فوريفر ،سفنج بتتباع سعرها تقريباجنيه وظيفتها انت لما بتحطها في الميه بتنفش كده وتكبر وحجمها من الكاويه ودي بصراحه ممتازه جدا جدا جدا انا جربتها قبل كده اكثر من مره يعني ممتازه في تنظيف سن الكاويه للناس اللي بتعاني دي افضل وانظف وسيله تنظف بيها .

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
السوفت الاصلي x96 mini مع اشتراك 6 شهور مجانا
سوفت وير ستار نت 2030 اعادة تفعيل اكواد iptv المتوقفة
كودات قناة dvdbox 2024 شامل انواع الرسيفرات ال hd
بعد التوقف vanilla فانيلا 2024 عودة الاكواد الذهبية
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع