القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل ملف قنوات شاشه فريش من الموقع الرسمي

تحميل ملف قنوات شاشه فريش من الموقع الرسمي
تحميل ملف قنوات شاشه فريش من الموقع الرسمي

جال بتاع المفك بعد كده بقى عندي تشكيله عادي بقى وصليبه ونجمه ومثلث تشكيله مختلفه بصراحه اعتقد انها هتغطي كافه المسامير اللي ممكن تقابل اي حد فينا كده وده الفك فده بصراحه يعني جميل مش وحش وان كنت انا يعني صدمت بصراحه لما لقيت نفس المفك ده موجود في المجموعه دي تعلق في مكان المكنه تبقى منظمه كويسه معقوله طيب بعد كده في البطاريات دي دي بطارياتفولت 9 امبير في بطاريات بتكونفولت تسعه امبير او سبعه دي طبعا انا كان في يو بي اس بيشتغل ببطاريتين كان في مشكله كان في اي سي باور اتحرق في اليوبيس ده وفي نفس الوقتجنيه اوبتاعها وبتوصل لها كارت ميموري وبتشتغل بالواي فاي وبتتحركدرجه دي كاميرا جميله جدا بالمناسبه شركه هي نفس شركه ، تحديث شاشه فريش ،هيك فيجن ولكن اسم تجاري مختلف الكاميرا دي ممتازه جدا للمكاتب، تحميل سوفت وير شاشه فريش ، او للشركات او لو في حضانه او مكان صغير محتاج ان انت تبقى متابع المكان كمان من الجميل او المميز في الكاميرا دي تسمع اللي.



 بيدور في المكان وتقدر تكلم اللي موجود في المكان الكاميرا دي زي ما هو واضح قدامنا كده ان هي بتلفدرجه فيها ايموشن ديكشن فيها سمارت تراكينج وطبعا بتش، ملف قنوات شاشه فريش 2024 ،تغل بواي فاي دويت فور جي هرتز فيها نايت فيجن نايت فيجن اللي هي الرؤيه الليليه عن طريق الاي ار سنسور بيقول ان هي لحدم بعد كده بيقول في ان هي توي سبيكنج بتشتغل بكارت ميموري يعني التخزين بيت، احدث ملف قنوات شاشه فريش ،م على الكارت الميموري وبيقول لي ان هي اب توجيجا يعني نقدر نركب فيها كارت ميموري لحدجيجا يعني تقدر تخزن تخزين سحابي ا.

سعر رسيفر شاشه فريش


و على السيرفرات معينه بس طبعا ده اختياري وبتكلفه منفصل للاسف مش هينفع اطول اكثر من كده ونتكلم في الكاميرا دي هيبقى لها فيديو منفصل نشرح هي بتش، فلاشه ريسيفر شاشه فريش ،تغل موبايل وازاي بتتحكم فيها وازاي نتكلم او نسمع الشخص اللي موجود في المكان فهي جميله جدا ان شاء الله يعني هيكون لها فيديو منفصل بكل التفاصيل اللي متعلقه بالكاميرا دي في النهايه انا اسف ، احدث سوفت شاشه فريش ،عارف ان الفيديو ده طويل شويه لكن زي ما انتم شايفين حاجات كان ما ينفعش يعني نقولها بسرعه شكرا ولو الفيديو عجبك او استفدت من.



ه الحاجات اقل من الكينجستون بحواليجنيه اوجنيه وللاسف طلعت تجربه مش كويسه رغم ان هي بضمان سعودي لكن ما انصحش حد خالص انه يشتريه فلاشه لا، تجديد سيرفر شاشه فريش ،نه الفلاشه بتضرب او بتقفل خالص او ملفات بتطير من عليها يعني عن تجربه والمده برده مش شويه لانه كنت اشتريتها من فتره وجربتها ورجعت اشتريتها ثاني ما انصحش حد يشتريه فلاشه دي بخصوص الف، كود تفعيل رسيفر شاشه فريش ،لاشه دي بعد كده عندي المديول اللي هو الواي فاي كون احنا شفنا في فيديو المشتريات حاجه ثابته وحاجه صغيره ما بتبقاش شاغله مساح.

تفعيل رسيفر شاشه فريش


ه ده سعرهجنيه ونبقى انتينا بحواليجنيه بعد كده ده يو اس بي هو طبعا سعره غلي عن زمان كثير قوي بعد كده في دي البقره دي او الاسديده ده من اجود انواع اللي ، تفعيل رسيفر شاشه فريش ،انا استخدمته قبل كده البكره دي ربع كيلو بجنيه ربع كيلو بجنيه بس من اجود انواع القصدير اللي ممكن تستخدمه بعد كده دي البطاريه المعروفه اول حاجه المعروفه اللي هو السي ارلمظر بورد اللي جاي، سوفت رسيفر شاشه فريش ، الاجهزه الصغيره لحاجات كثير جدا اكيد هتلاقي عندكدي البطاريه بجنيه بعد كده دي عدسات طبيه بالظبط هي على الطبيه زي تستخدم .



في النظارات بالظبط بالمناسبه انا لكن ما اشتغلتش في مجالب مايكروسكوب الكتروني نستخدمه في صيانه الالكترونيات او في الاجازه الدقيقه دي عدسات بتبقى عد، افضل سيرفر iptv مدفوع في مصر ،سات النظاره بالشكل ده القوه الانكساريه لكل واحده من دول العدسه دي زي ما هو واضح هنا كده القوه الانكساريه بتاعتها بلس او ست درجات والعدسه الثانيه دي قوتها اربعه علشان اشوف مين مين اللي هتناس، جميع مباريات ريال مدريد ،بني او انا واحده فيهم هتناسبني واستخدم اللي هتكون انسب معايا في الميكروسكوب اللي احنا بنستخدمه طبعا انا كان عندي قبل كده في عر.

سوفت شاشه فريش 2024


سه ثانيه اللي هي دي ولكن قوتها الانكساريه مش كبيره فمش هتساعدني بالشكل اللي انا عايزه بعد كده في الرجلينزي بالظبط ال املكن الال امبيتحمل لحد ثلاثه امبير د، جميع مباريات شون مايكلز ،ه الال امبيتحمل لحدامبير وده قوي جدا ان شاء الله هنعمل به جهاز باور سبلاي يتحمل لحد خمسه امبير بعد كده في ملف الكاويه ده دي كاويه او ملف كاويهوات فكاويهوات بعد كده في كابل برنتر وبالمناسبه، اشتراك مجاني في مجلة ، الكابل ده مش جديد سعرهجنيه والاستيراد برده ده او اللي هو الاوريجينال ده برده سعرهجنيه لكن ده افضل من الجديد بالمراحل بعد كده عندي الكابل ده والكابل ده من وجهه نظري عظمه الكبدات ده كابل فيجا اوريجينال هنفكه بس كده ثانيه واحده بالشكل ده بيبقى ا.



وديو وبيجا مع بعض طبعا هو الكابل بيبقى مدمج الاثنين مع بعض في الكابل الاوديو وفي في نفس الوقت الكابل اللي هو للناس اللي عارفه الفرق بين الكابلات ا، تطبيق سمارت iptv ،لفيجا الجديده او اللي هي الشعبي والكابلات الاوريجينال الفرق بينهم بيبقى جامد جدا او فرق شاسع والكابل وبالذات بتبان لو انت جايب خلفيه بيضاء او اي خلفيه صافيه هتبين لك الفرق في الصوره ده كابل فيجا اور، هل يوجد رسيفر 4k ،يجينال سعرهجنيه اوجنيه مش متذكر كام بالضبط لكن يعني من الحاجات اللي انا مبسوط جدا ان انا جبتها الكابل ده وكمان الميزه فيك انه طوله حواليمتر الكابل الجديد بيكون حوالي متر و سم تقريبا او الكابل ده جبتهم من مول البستان في باب اللوق كمان جبت الب.

كود شاشه فريش iptv


طاريه دي دي بطاريه دي انا جايبها مستعمله لكن مش بهدف خالص ان انا اشغلها في لاب توب انا جايبها على انها ومش جديده ولا حتى مستعمله لاب توب انا جايب، تفعيل الاشتراك المجاني stc tv ،ها كده فخدتها بحواليجنيه تقريبا على اساس ان انا هفكها واخذ منها الخلايا اللي شغاله اول ينفع تشتغل معايا من البطاريه دي بس دي كانت اه نسيت اهم حاجه الكروم كاست ده بقى اختراع يعني هو كو، نتائج جميع مباريات الهلال والنصر ،يس لو هو بياذن نتيجه بتاعته اللي حول لي اي شاشه عاديه ل شاشه سمارت يعني اعرض الحاجه اللي على الموبايل على الشاشه لكن بعد التجربه والاستخدام وللامانه الجهاز ده مش كويس وما انصحش حد بيه جهاز ده طبعا زي ما احنا شايفين مرسوم عليه ان هو ي.



وتيوب وشويه ابلكيشن ثانيين لكن هو ما بيعملش اي حاجه خالص من الحاجات دي ولا له اي قيمه غير حاجه واحده بس بيعملها ان هو بيمرر او بيعرض الحاجه اللي موجوده على، سيرفر iptv متوقف ، الموبايل مش سمارت وحابب تعرض الحاجه اللي انت بتتفرج عليها على الموبايل على الشاشه بتاعتك بتجيب الجهاز ده بتوصله بال hd ده شكل الجهاز طبعا انا كنت لسه موصله من شويه ده شكل الجهاز بتوصلوا بالاتش دي ام اي بتوصل له التغذيه بتاعته عن طريق برده شاشه او شاحن خارجي بتوصل له كده وب، رسيفر ترومان 4k ،عدين بتدوس على الباور فبيشتغل وظيفته ان هو بيمرر او بيعكس الصوره اللي موجوده على موبايلك على الشاشه وبرده للامانه هو يعني من الحاجات اللي ولا بيدعم الفركي ولا حتى بيدعم الفول hd يعني انا جربته لحدبي كان شغال الى حد ما معقول لكن .

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
خطوات تجديد showme iptv حتى نهاية العام
قائمة سوفتات nhe mini 800 ft تجديد السنة المجانية
سوفت تحويل رسيفر istar a8500 للاستفادة من سنتين سرفر مجاني
تحويل ملف iptv من صيغة m3u الى cfg و lst للاندرويد والكمبيوتر
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع