القائمة الرئيسية

الصفحات

السوفت الاصلي next 8900 مع اشتراك 6 شهور مجانا

السوفت الاصلي next 8900 مع اشتراك 6 شهور مجانا
السوفت الاصلي next 8900 مع اشتراك 6 شهور مجانا



ايه مش معفنه هي على قد الايد يعني لها لها استغلالها في بنها واحد عايز بس جهاز رخيص مش عايز اكل في نفسه جهاز حلو ويعملوا 400 جنيه ولا ب 300 جنيه و بتفرج على الماتشات وخلاص  , سعر رسيفر next 8900 smart ,   وحلو حلو انما صوره ما بتجيبش صوره لك صوره نظيفه صوره نظيفه كانت هي ما فيش رساله بس هو علقت على قد لحافك مد رجليك يعني ابق كلمني ابراهيم انزل اجازه اللي واقفه عند باي طريقه وانا انا انا بابا انا بابا يا ولد اهو فريق هتشوف ان شاء  , رسيفر next 8900 combo ,  الله نحاول باذن الله يكون لنا مهزلة في الخليج عشان انا مش هنعرف نجيبها طبعا الاجازه دي زي ما قلنا لحضراتكم في تزويق عليها جامد في مصر فارس محدوده جدا اللي بتنزل فأنت دلوقت كمستخدم عادي نفسك تشوف الرسيفر كويس هتلاقي القمررسيفر next 8800

ملف قنوات next 8900 combo 2024

 صعبه هتلاقي امور صعبه انك تحصل على جهاز كويس يعني ما حدش يسأل السؤال لا اجيب الجهاز منين في مصر مش موجود اعرف يعني انا حاطه في القناه نفسي اشوف على الاجازة دي  , سوفت next 8900 combo ,   نفسي افرح عنها نفس الجهاز كده ستارسات كسبني ونطوا ونورين الناس ونعرف ونعرف الناس بالامكانيات دي كلها والحاجات الجميله دي صح ولا غلط ونعرف ازاى استخدم الاجهزة دي ون الاجازة دي مش صعبه وانجزي متوفر لك صوره كده يمكن  , تفعيل رسيفر next 8800 ,   هي كذا عامل مراجعة على السهم المراجعة الغياب يعني ما معيش الجهاز انا ما معيش الاجازه يعني حتى لما نشوف الحوار صور وفيديو تبعثي ما بعتش ليه هو انت مين عشان ابعث لك الجهاز مين بقى جايبه مثلا اخوه في أوروبا قبل الجهاز الخوف يعنيرسيفر نكست

كود تفعيل iptv لرسيفر next

حتى انا نفسي اجيب جهاز عن طريق امازون او عن طريق اي موقع من مواقع البيع العالمية بس هتجيب جهاز عن طريق اي موقع من مواقع البيع العالمية هتيجي هنا الجمارك المصريه   ,سعر رسيفر next 8900  ,  جمارك غرس قيمة المنتج وحاطط تخليص جمركي وموال وفي الاخر ممكن جهاز تحجز عليه يعني بعد ده كله ممكن تحجز على الاجازة بتقول الى جانب هتيجى ازاى بقى لو لك واحد صاحبك نازل تيجي بالجهاز معه الكرتون طبعا هيبقى في كرتونتو  , next 8800 smart ,   يجيبه لك كده بس يا بقره عني مشتملات وخلاص عشان لما في المطار ده انا كنت بستخدمه بره والله جايبه جايبه معي استخدام عادي يعني استخدام شخص ما فيش احد يتكلم معك طب انت بقى جيب نسمه طلعت مكرونه مكرونه وتعديل قناه ظهرت امتى فانا تحديث ريسيفر

ملف قنوات رسيفر next 8900

ظهرت شهر 1 اللي فات دلوقتي احنا داخلين في 10 شهور وهو عشر شهور مش واحد احنا يوم يوم يوم 21 1 2024 تم تفعيل الربح على القناه دي معلش يا جماعه ارجع تاني ارجع   ,  رسيفر next 8800 smart,  ارجع ارجع تاني رجع يكلمني كثير القيصر التواصل ايوه كده الصوت وصل ولا ايه واصل كده دلوقت مدرسة القطع من عندي يا نجم من عندي انا كده زي الفل على قد هتلاقى بقى حد موجود معي على الواي فاي دلوقتي بيعمل داونلود او بيرتاح يوتيوب   , next 8900 combo ,  حاجه فله يعني او النت هو اللي بيخرف فانا زي ما قلت لحضرتك كم انا قلت لحضراتكم في صعوبه جدا في الاجازه دي فعلا والله لو كنت موجود في دولة من الدول الخليج وانا اللي هي فيها تقدر تجيب اجهزه عن طريق امازون وتعمل لها مراجعهرسيفر نيكست

ملف قنوات next 8900 combo

وكده سهله جدا يعني في السعوديه والكلام ده سهل بيجيب اطلب الاجهزة عن طريق امازون وبتجي لك الجهاز وبعد ويجي لك يعني في خلال اسبوع هتعمل عليه مراجعة ولا انت عايزه كل  , رسيفر next 8900 ,  حاجه انا كنت في الحاله ديت كنت عرفتك مراجعات في القناه لاجهزه العالية كلها كنت قريتكم مراجعات لكن دلوقت انا حزين والله خلاص القناه دي كانت أحسن من كده بسيط بس حزيني بقى لان ما فيش ما فيش اجازه اصلا تعمل عليها مراجعه انا بتكلم   ,الدعم الفني لرسيفر next  ,  في الستالايت ومراجعات الأجزاء فين الاجهزه اللى معاك هتعمل عليه مراجعة ما فيش ولا واحد يعني دي حاجه واحده واحد يعني وتوقع تحكي له جهاز يوجد جهاز جديد وحابب نقعد هنا لمدة يوم نعمل عليهم راجعون بص عليه يبقى أحسن ايه بقى ما نكست 8900

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
اكواد سيرفر فوريفر مجاني 2024 على جميع الاجهزة الداعمة
اعادة تفعيل سرفر panda 2024 تايجر q5 جمسع انواع الرسيفر ال hd
سوفت تحويل رسيفر hummer 10000 وتفعيل Cccam وايبي تيفي
افضل ملف قنوات tv-max 150 شامل متحرك 12 قمر
تحميل تطبيق نوفا تي في NOVA TV سارعو قبل الإنتهاء شامل 150 كود تفعيل مجانا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

3 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع