القائمة الرئيسية

الصفحات

سوفت تحويل رسيفر ستار نت 9000 وتفعيل Cccam وايبي تيفي

سوفت تحويل رسيفر ستار نت 9000 وتفعيل Cccam وايبي تيفي
سوفت تحويل رسيفر ستار نت 9000 وتفعيل Cccam وايبي تيفي



وعندك اللهم صل على سيدنا محمد الاي بي تي في ما فيش حاجه ثالثه والله يا جماعه في فين الحاجه اللي يستفيد منها عشان تستمر حبيبي يا عمي كعبول تنوري كادبوري  , تحميل ملف قنوات ستار نت 9000 ,  تقدرني حل مشكلة كلم نازل ملف قنوات يطلع مش كله بيطلع ما حدش وانا اقول لك الملف الصح انا باتفرج عليك دلوقت من راوتر اورانج هوم فور جي سرعات عاليه بس غالي شويه بس احسن من الباقات ايه هو احسن من الباقات وسرعته خرافيه غالي شويه فعلا واغاني  , ملف قنوات samson s-777 ,   مش كده بس هو اللاعب الأفضل بسرعه على فكره كل اللي تجاريه انا مش معك كان عندي بس اتحرقت في شهرين وسبته يعني ما كملتش كل الاختبارية عندهم الراوتر ده عشان فرع شعرايه رئيسها يعني اطلع لك الفيديو فيديو دقيقة واحدة اثنينملف قنوات ستار نت

ملف قنوات star net 9000

 جيجا فقط ب 10 جنيه طب انا بعض ارفع الفيديو بالنت اللي تعبان ده برفعه في ساعه يعني ممكن تتاخر على ميعاد رفع الفيديو بسبب النت كنت قلت من فتره من السكان راح يفتح بين  , ملف قنوات ستار نت 9000 2024 ,   سبورت على البنفسجية خلاص فاتحينها والله مفتوحه مفتوحه والله بس المشكله زي ما بقولك كده المشكله زي ما بقولك كده محتاجين حاجه تصبحي على احلى فستان على الترددات على جميع الاقمار هي مش مهمه للناس قوي اللي نعملها ياريت لو  , مميزات رسيفر سيناتور 9000 ,  تعرف قنوات نكت جميله الراوتر القرآني في التوقف عليه نظام التقسيط لازم تاخذه كاش عارف ميتور عليه نظام التقسيط محمود الطيب اقول لك عارف اللي انا واحد زيي اشتركت شهرين اخذت كم 450 و480 بيديك اول شهر مجانا تنزيل 480 وتأخذفلاشة ستار نت 9000

سوفت star net 9000

الراوتر حاطه الصوره اللي انت عايزه تقولي انا عايز 500 جيجا عايز 500 جيجا طبعا ال 500 جنيه بكم 600 جنيه خالي رحت جاي ايه اول شهر خلاص مدفوع ثاني شهر  , تحديث رسيفر ستار نت 9000 ,   بيسيبك لحد يوم 30 يعني يعني اورنج تاخذ فلوسها مؤخرا من زي الشركات اللي انت الثانيه بتاخذ مقدما لا تتعدى اول شهر كله وثاني شهر ما وقفش النت هيوقفوا النت مع نهاية الشهر فضلت شغال لحد يوم 30 فاذا اخذت الراوتر 60 يوم 60 يوم ابعث  ,  ملف قنوات ستار نت 9900,   لي لتخفيض هكمل مش هتنزل هم يشوفونها عملوها عليكم السلام عليكم ما دفعتش اكيد بقى في كثير عملت زي لان انا قلت لك كان عندي مشاكل في النت الارضي الخط غير وكابلات وبتاع في قلت لا انا اقعد شهر النت قاطع هاروح اجيب الراوترstar net 9000

ملف قنوات رسيفر ستار نت 9000

 ده واستحمل وخلاص دلوقتي جبته زي ما بأقول لك هو النت رجع الارض وده يرجع يبقى انا استفدت في شهرين بكم طول عمره 80 جنيه شهرين بسرعه ايه 500 جيجا والله والله  ,احدث ملف قنوات ستار نت 9000  ,  الواحد كان بتوع 60 ميجا سرعه خاصية 60 ميجا بصراحه فور هي عالم ثاني نفسي في الكابلات الأرضية والعافيه وهم عاملين هاطلع من مثلا في العمل لك نسيت 300 جيجا يعمل هم ب 300 جنيه والله الاشتراك مع بعض لكن لكن هو بيقول لك 250  , تحميل سوفت وير star net 9000 ,   بتعمل لها 400 250 جيجا تعمل 400 500 جيجا تعمل لها 600 600 وشويه اقصد يعني هتدفع للنت بس انا 16 الف جنيه يعني اكثر من 1000 دولار النت ليه يا عم فكثير لا يا معلم ما ينفعش ما ينفعش يا معلم ده متسجل بأسمك ولازم الاقساط اللي رسيفر ستار نت 9000

رسيفر نت

عليه تسدد لو واحد عايز علامة عليه ديون تصدقيني لازم تنظيفها حالكم وبرده مع اتصالات ده انا انا شركه شركه اتصالات بتاعه النت في حوار حلو قوي اتصالات فضل مع الأنعام  , احدث سوفت ستار نت 9000 ,   النت شهر تمام عشان تغيير الكابلات ومش عارف قبل كده فرحت السنترال قلت لهم دلوقت انت غيرت وكمان قال لي يا عم ده احنا غرين الكابلات ثلاث ايام والنت المفروض يرجع عندك قلت لي ما انا واقف بقالي 15 يوم ما فيش نت عندك قال لك لا   , ملف قنوات star net ,  ده انت ترجع لشركة اتصالات ومش عارف ايه ايه اتصالات يهديك ويرضيك قتل اتصالات كان لازم تروح الفرح تغير النمره وتعمل لك النمرة جديده يعني حوار كده وهم كانت عايزين يعملوا الكلام ده والنبي فاضل لي انا كنت افهم عشان كده والله روحت 

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
سوفت تحويل رسيفر رويال 222 بلص للاستفادة من سنتين سرفر مجاني
تجديد سيرفر فانيلا 2024 مجانا لجميع اجهزة الاستقبال الداعمة
اخر تحديث اي ستار a9000 plus تعديل مارس 2024
ملف شفرات قنوات yes الاسرائيلية شامل البيس والتندربيرج والباورفيو
سوفت تحويل ستار نت 999 tv جميع الاصدارات 2024
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع