القائمة الرئيسية

الصفحات

سوفت تحويل الرسيفرات صن بلص 4ميجا 1506t-f

سوفت تحويل الرسيفرات صن بلص 4ميجا 1506t-f
سوفت تحويل الرسيفرات صن بلص 4ميجا 1506t-f



شو الولد جاء لي كذا مره كان في احد يقول لي هو مقاس شاشة مثلا بوصه فيها ولا بيسال علي مقاس الشاشه نفسه مش بيسال علشان المساحه اللي هتشوفيها راضي يجي يتفرج فيها علاء الشرقاوي شايل الشنطه لا هو بيسال علي مساحة الشاشة طول في عرض لازم يكون عامل مكتبه عام النظام ال  ,  تحويل صن بلص 1506t ,   جبسون بورد الديكور اللي موجود في الحوائط دلوقت يكون على مكان للشاشة والمكان ده طبعا مش عايز يجيب شاشه كبيره قوي ما تخش فيه تطبيقات اول ما تجيبها صغيره قوي ما تبقاش باينه او تبقى فيها فراغات من حواليها طبعا السؤال كويس جدا ليه لو عايز يجيب شاشه مناسبه لك المكان   , افضل معالج صن بلص  ,   اللي هي بتتعلق في الشاشه يكون على قد الشاشه بالضبط عارفه الثاني طبعا ناس كثير ما تعرفش مقاس الشاشات ايه او المقاسات بالسنتيمتر ايه انت بتتريق حتى يجي يعمل لي ديكور في الشقه اي حد بيعمل لي الدكتور بيقول لي انا هاعمل لك مثلا المقاس الشاشة في وسط الديكور دوت هيكون الفاتحة بتاعت الشاشه م  , رسيفر صن بلص  ,   ثلا متر ونصف فيه عرض متر و دائما يا جماعه الطول الشاشة أقل من العرض معنى كلمه طول وحده بتقوليه للشاشه يكون حقل من العرض بيكون اكبر دائما بالنسبه لشاشات لان الشاشه المستطيله مش مربعه وكمان هي مستطيله بالعرض فكتري هنقول دلوقتي مقا.




تحويلات صن بلص 1506g فلاشه 4 ميجا


  • سات كل شويه بالسنتيمتر بالضبط بس هتكون بتفرق منى سم من شاشه شاشه بعد شويه زي سوني مثلا تبقى فارقه عن سامسونج جي من ثلاثه اربعه سنتيمتر بتكون اعلى او اقل بس احنا نقول المقاس يعتبر المعتدل او المعروف في السوق بالنسبه للمقاسات مقاسات شاشات اسيبكم دلوقتى مع المقاسا  , تحويل المعالج صن بلص 1507g  ,   ت بالكامل اولها مقاس مقاس لك لشاشه وابدا بي ال بوصه حتى طبعا هابدا دلوقت اول مقاس عندي زي ما احنا هنشوف في الصور دلوقتي زي ما احنا شايفين كده في الصوره اول حاجه عندنا هو مقاس بوصه جاك بوصه بالسنتيمتر هو بالضبط سنتيمتر في سم مقاس .



  • بوصه في سنتيمتر وقد يزيد سنتين او سم من مقاس مقاس لكن ده المقاس اللي يعتبر في الوحده الدوليه ل مقاس الشاشات ال طيب امهات الشاشه ال بوصه ب  ,  sunplus 1506t ,   قى لو جدعه نتكلم فيها ال بوصه مقاسها بيكون سم سنتيمتر في سنتيمتر سنتيمتر في سنتيمتر ده مقاس الشاشه ال بوصه طيب المقاس اللي بعد كده مقاس الشاشة بوصة يكون مقاسها ونصف سنتيمتر بالضبط القمر اللي قدامنا دوت بس قبل ما يشتغل عليه مش هنجيب اي صوره لاي قناه مش هتحطي سلك الدش .


  • اصلا في البيت لا يعني احنا هنجيب طريق  , سوفت صن بلص  ,   ة تشغيل الرسيفر والمميزات اللى فيه وطريقة التشغيل فقط لا غير طبعا دي شكل قلب في المنيو بتاع الجهاز زي ماحنا شايفين كده صوره الجهاز بتاعنا ده شكل المنيو الجهاز بتاعي يا جماعه في اثنين سيرفر اي بي تي في لمدة شهر وزاري لمدة شهر ده اولا طبعا دي ده مكان الاي بي دي عندنا بعد كده في الجلسات عندنا لمدة سنتين سيرفرز ات طبعا من افضل انواع الصبغه على م.




تحويل معالج صن بلص 1506tv فلاشة 4 ميجا


ستوى الوطن العربي حاليا بعد الفجر بس الوقت عليه قنوات صوتية طول ما موجود على الجهاز ومتفاعل لمدة سنتين عندك القناه الصوتيه شغاله في صوره مميزه جدا عن طريق خواص التايم شيفت عن طريق فلاشه بتحطها في الرسيفر ومشغل القناه الصوتيه تلاقي الدنيا زي الفل طبعا متفقين اليوتلسا  ,  تحويل رسيفر 4 ميجا ,   ت بالنسبة لجهاز عندنا بتروح على الوسائط المتعددة هناء الوسائط المتعددة واقف عليها واضغط اوكي طبعا هنا عندي دراسات اخر حاجه خالص بعثت اهو مش وساعات بلس ثري تو او فيرجن طبعا ناس كثير قوي بتاخذ الجهاز بتلاقي ان قدامهم تطبيق كوره وتطبيق اون لاين فيديو بس تتضايق دو  ,  افضل تحويل صن بلص 1506t ,   لت مش موجودين موقع ده اللي هو الموقع دوت اللي هو الشفرات او النظام فقط نظام التشفير او صفحه التشكيل بتاعتنا الموجوده على الجهاز ده هو ايه فطرت البيس الصفحه مشرفه الاعداديه الشفرات بتاعتنا لو عايز تفك اي شفره وعندنا بعد كده الشيرنج لو عايزه احط فيسبوك معلق الجهاز عندك اللي في الجامع ع  , سوفتات الصن بلص  ,   لى الجهاز لمده سنه اصلا والله موجود على الجهاز لمده سنه واحده في ارض عايز نوع نوع الماء مهم عندنا دراسات في الاصل طبعا عشان تفاعل الجلوس بلس في اول ما بتقطع ليه بالشكل دوت بيجي لك اول حاجه خليها فوق فتح ما تخليهاش غلط يعني كان عندها وفتحت خليها فاهمه تمام بعد كده عندك تكتب ثمانيه مره الزرار الاخضر في الجيش الزرار الاخضر الواتس على الزرار الاوضه وانت كاتب متوشه وراء بيديك عندك السنتين التفعيل واكتب لك والغلط وزاد العصر كود اكسباير يديك التاريخ.



سوفت تحويل رسيفرات معالج 1506tv الجديدة


  •  لمده شهر طيبه كده عندك بوستات به القنوات الصوتيه بتاعته حاطط هاشوف شغال زي الفل وفي نفس الوقت الفيديو ده لو جبتيها ومعدل التضخم بتاع عندك لمده ثانيه يعني انت بتقول ضبط هذا الصوت مع الصورة بصوره ممتازه جدا مثل عندهم عمار زي الورد اول اطلع من هنا ده بالنسبه لي ط  , سوفت 1506t 4 ميجا  ,   بعا الجهاز بيفتح بسرعه ممتازه جدا على الاقمار الرياضيه او العماره اللي عليها قنوات الرياضيه اللي كلب يتابع عليها المباريات طيب عندنا بعد كده يا جماعه ده كله تمام ده برده عندنا لمدة سنة لو دخلت عليه بتاع هاله بالزرار ان اكتب .


  • انا مش زعلانه مش محتاجه انا عندي مناس  ,  سوفت وير رسيفر صن بلص ,   به لي اهم حاجه عندي هو اللي فاتت خلص بعد كده يا جماعه انا بروح على في حاجه بس حبيت اقول لها لما تستلم الجهاز اول من جهاز بيوصلك اهم حاجه اتاكد ان انت عندك اخر اربع سطور دوم قولي لو مش موجودين لو انت واقف على الوسائط المتعددة بتبوس - .


  • ستة زي ما انت شايف كده اول ما كتبت اكتفوا عايزه صغرهم اصغر قائمه   , صن بلص 1506  ,   الشيرنج بكتب ثاني بيظهروا معنا ده الناس اللى بياخدوا كان بيقول لي اشتري كده اسهل طريقة لاظهار قائمة الشيرنج عندنا على الجهاز طيب انا مخنوق كده لو عايز بقى تفاعل الاي بي تي في اللي على الجهاز بيروحها في على أي بي تي في زي ما احنا ساكتين كده عندي نظام القائمة المصفوفة قائمة مصفوفة بصورة راس ايه تمام انا جنب مساء على سريري واقف على الفريق .



احدث ملف قنوات معالج صن بلص


دي بالشكل ده نضغط الزر الاخضر بيديني كيبورد لتلبي سبعات لو كتبت ساعات بيدفعها معي انا مش عايز اساله على فعل ألقاها بنزل بالشكل ده كده عندي الحائط لايف في دمنهور موفيز كيدز للاطفال اه سريع موفرز نتفليكس وهكذا عندنا طبعا لها اكثر من ثمان او تسع مكتبات المهم عندي هي الا  ,  sunplus 4m convert ,   ساس في الاول بعد كده اللي بعثها لي عليها كل قنوات البنت بكل الجودات موجوده وكل قنوات الرياضيه اللي هي عليها موجوده ولا لا اه طبعا سيرفر ممتاز جدا اول فراري يعتبر من اقوى السيرفرات الموجوده فى مصر حاليا جدا طلعت اه بترقص على اي اي ملف او اي صوت في مكتوب فيها فعلت وبتيجي على الزرار الاخضر بضغط الزر الاخضر بيجيب لك اللينك ساعات لما احنا شايفين وبقيت الزرار  ,  سوفت معالج 1506t ,    الازرق ده اكيد بيقول لي الكود قدامك يوم لان انا في حاله منك ثلاث او اربع ايام كده بقى بيديني سنه لو جيت فتحت عليه الاهالي في مثلا بالشكل ده هيبدا يعمل لي داونلود نج لسه فاتح لي لسه زي ما احنا   , صن بلص 1506t  ,   شايفين وفتحلي قنوات الرياضيه زي ما احنا في طب انا مش هافتح اي قناه رياضيه ولا اي حاجه عشان نبقى واضحين لان ممنوع منعا باتا يعني عند القنوات الرياضيه بصيغه اوب جلطه الكتف دي وال اس دي فول اتش دي كمان القنوات الرياضيه كثير جدا قنوات عربيه كثير جدا وكل قنوات النايل سات هو ممكن ده كله خلي بابا البيت كده يشتغل بدون نت انا أخرى كده الاي بي دي يا جماعه بيشتغل ب.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
 
صفحة مكتبة سوفتات تحويل معالج صن بلص 1506t فلاشة 4 ميجا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع