القائمة الرئيسية

الصفحات

ملف قنوات grouhy 9000 mini hd الاحمر 2024

ملف قنوات grouhy 9000 mini hd الاحمر 2024
ملف قنوات grouhy 9000 mini hd الاحمر 2024


اوقات ساعات شاشه غاليه جدا وبتتحرق بعد شهر هتلاقيها حصل فيها مشكله اوريون يا جماعه حد تتحرق اللي بده بس كان فى الموديلات القديمه من كل الموديلات الموديلات القديمه في البدايات التصنيع للشاشات من خمس سبع سنين وانت تبعد عن  , ملف قنوات Grouhy 9000 MINI HD , كده لكن حاليا المنتجات الجديده انا دلوقتي احنا كلنا بنقول وانت جاي 2024 اغلب المنتجات اللي موجوده في السوق حاليا مونتاج 2024 يعني منتجات سوفت وير نوفا 10000 برو جديدة موديلات ارقامها جديدة طريقة تصنيع جديدة حتى التكنولوجيا بتاعتها كلها تكنولوجي تختلف  , سوفت جروهى 9000 mini hd الاحمر , عن الشاشات ال سي دي وانت شاشات البلازما وانا الشاشه القديمه ده واحد من الناس ربنا يصلح له الحال حبيبي طبعا هو بدون ذكر اسماء قال لي الهديه اتحرقت وباظت وخربانه ويعني شركه سيئه جدا ومش لاقيلها تصليح نهائي قلت له طب ما تروح الشركه.تحديث رسيفر Grouhy 9000 MINI HD


تفعيل سيرفر جروهى 9000 mini hd



واديته رقم الخط الساخن بتاع الشركه واتصل بهم   , تفعيل سيرفر Grouhy 9000 MINI HD , هم هيجوا شوف الشاشه قال لي كلمتهم قالوا لي ما لهاش تصليح شاشات هم وحشه ملهاش قطع غيار ومش عارف ايه قلت لهم موديل ايه طب فهمني الموديلاحدث ملف قنوات جروهى 9000 mini hd ,  ايه وانا ممكن ابعث لك ورشه بالطين الشاشات  سهله قال لي الموديل تقريبا p380 اف ار اس حاجه زي كده قلت له قد ايه ده انا اول مره اسمع الموديل سوفت وير x96 mini ده مشكله شوشو المضروبة يا ابني قال لي لا من الشاشة الليد ولا ال سي دي قلت لهم لا قالت ليش لازمة كنت امسكه اديب راسه في الحيطة سمحت كنت.تفعيل iptv Grouhy 9000 MINI HD


جروهى 9000 مينى اتش دى



يعني هم سكه قاعدين وبيدي انت بتكلمني على شاشة بلازما بقى لها سبعه ثمانيه عشر سنين عندك وشركة رايح تتصل عليهم تقول لهم انا عايزه ترني الشاشه هم مش شغالين في البلازما هم نفسهم الشركه اللي موجوده في مصر حاليا الال جي مش , مواصفات رسيفر Grouhy 9000 MINI HD ,  بتشحن البلازما ولا بتنتجها البلازما إنتاجها واقف بقى له سنين انت شفت البلازما وانا بقى له سنين بالك بقى من الحاجات دي كده كثير بتلاقيها في السامسونج هتلاقيها في سوفت hummer 10000 السن يعني اتكلم حد بص يا جماعه اولا انا جاي شكاوي من كل شاشات سامسونج  , تفعيل Grouhy 9000 MINI HD , يعني ناس كثير قوي مشتاق جدا الشاشه إنتاجها سيء الصيانة 3 وحشه توشيبا العربي نفس الكلام ان يأتي يا استاذ وجدي اشتري شاشه توشيبا ليه يقول لك ده دوخوني وشاشة بايظه وجبتها وفي في حته بيقفل حد اشتري شاشه توشيبا أربع مرات من الشركه.ملف قنوات متحرك جروهى ميني 9000


فلاشة جروهى ميني 9000



وكل ما يجيبها يطلع نفس العافيه اقسم بالله العظيم الكلام ده في الغردقة ايه بالرغم من كده احد ثاني يشتغل ست الكل نفس الشاشه وطاير بها وتبقى جدا في اغلبها بيكون مشاكل فرديه مش مشاكل في الانتاج اللي شاشه واحده انا اتكلمت عنها وحذرت منها و , Grouhy 9000 MINI HD ,  يمكنك شرب وحيده ان انا حذرت منها مباشرة هي 7050 بوصة من اللي انا حذرت منها انت بتقولها انت وحظك ولا غالب بيرجعها دي الشاشة الوحيدة لكن يرجع يبقى سوفت next 8900 combo بعدها من سامسونج 82 6000 بقول للناس يشتروها أو ثمانية 300 بقول للناس , رسيفر مينى من جروهى 9000 اتش دى ,  يشتروا 12 مميزه جدا وزي الفل مفيهاش الهواء لكن مش معنى اني شفتك باظت انكل الشدة الشبكه وحشه مش من الصيانه بتاعه الشرطة سيئة يبقى كل الصيانه لكل الشركه سيئه وكل المنتجات لا مش شرط انا بشوفها بتبقى فروق فردية ناس كثير اشتري.مواصفات رسيفر جروهى 9000 mini hd


سوفت جروهى 9000 mini hd



تلاقيني شغال ما نزلتش مشاكل وناس كثير اشتري سامسونج نفس الكلام والتوشيبا والصوانى ونفس الكلام في ايه يا جماعه بتبقى فيها نوع من الحظر شويه انت ممكن تشتري شوشه اوليت ال جي او سوني ويحفظها عندك مشكله في الكهرباء يعني الكهرباء  ,  سعر رسيفر Grouhy 9000 MINI HD, على التوتر احنا عندنا كهرباء مش مستقره يحصل اي مشكله في الكهرباء ترد الكهرباء مثلا يعني 220 تلاقي نزلت ل180 او 160 طب ممكن مش هيحصل سوفت one shot s6w فيها مشكله او ده ممكن يحصل مشكلة ده مش معناه ان الشركه هي اللي هي المسؤولة لا دي  ,رسيفر جروهى 9000 mini hd  , حاجات بقى تبقى طريه زي اللي عنده شاشه وتدربت بالكرة هو ما يعرفش زوجته خائف تقول له وشه جابت خطوط رايح الشركه اللهم الشاشه زي الفل مفيهاش حاجه وقفت لوحدها وعامل مشاكل وراح مالهم واحده في القسم وكانت مشكله فوق بعديها فترة.ملف قنوات جروهى 9000 mini hd الاحمر

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية




 
ملف قنوات شاشة سامسونج ua43t5300au نيل سات عربى وانجليزي
ملف قنوات شاشة سامسونج tu7000 نايل سات عربي و انجليزي
طريقة حذف القنوات من تلفزيون lg في خطوتين
حل مشكلة قفل شاشة التلفزيون باستخدام هذا الكود
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

14 تعليقًا
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع